Oioi donks.
Ja det er længe siden, men jeg har sgu ikke haft lyst, ej heller tid faktisk. Er begyndt at DJ'e, mest online, så det tager rigtig meget tid.
Men men.... Jeg har set at DS er gået over til GG poker, er der nogen der har prøvet det, og i så fald, hvad er dommen?
Hvordan med tours vs cash? Er der nok til cash, eller er man stuck på et 10 mands bord HU?
GG poker
- Hardtrance
- Site Admin

GG poker
Re: GG poker
Jeg har holdt mig fra cash games i snart 2 år
så det ved jeg ikke noget om.
Jeg spiller heller ikke mere 2-korts poker, så det ved jeg heller ikke noget om.
Jeg spiller kun PLO8, og det spil har verdens største online pokernetværk ikke på programmet
Derfor er jeg helt stoppet med at spille på GG.
Jeg prøvede det lige efter DS skiftede fra PartyPoker, og jeg tror godt, man kan vænne sig til GG klienten, men jeg spiller fra en MAC book, og den crashede jævnligt, mens man spillede, hvilket også er medvirkende til, at jeg har droppet DS og GG.
Og da jeg ikke har fundet andre steder at spille PLO8, så er jeg helt stoppet med at spille. Det er vist kun PokerStars, der tilbyder lidt PLO8, men de fleste spil er NLO8.
Jeg spiller heller ikke mere 2-korts poker, så det ved jeg heller ikke noget om.
Jeg spiller kun PLO8, og det spil har verdens største online pokernetværk ikke på programmet
Derfor er jeg helt stoppet med at spille på GG.
Jeg prøvede det lige efter DS skiftede fra PartyPoker, og jeg tror godt, man kan vænne sig til GG klienten, men jeg spiller fra en MAC book, og den crashede jævnligt, mens man spillede, hvilket også er medvirkende til, at jeg har droppet DS og GG.
Og da jeg ikke har fundet andre steder at spille PLO8, så er jeg helt stoppet med at spille. Det er vist kun PokerStars, der tilbyder lidt PLO8, men de fleste spil er NLO8.
- Hardtrance
- Site Admin

Re: GG poker
Det er da total sur røv så.
Nu får vi se hvad jeg finder på. Jeg skal lige tage mig sammen først
Nu får vi se hvad jeg finder på. Jeg skal lige tage mig sammen først