Finalebordet v2
Finalebordet v2
Jeg har startet en ny tråd med Finaleborde i et forsøg på at undgå fejlen med at billeder ikke vises.
Re: Finalebordet v2
Dagens første finalebord er i en 2$ PLO8 bountyturnering.
Det gik som det skulle
Næste FT er en PLO bountyturnering.
Det er ikke tit, at jeg spiller PLO, så jeg var tilfreds.
Det er ikke tit, at jeg spiller PLO, så jeg var tilfreds.
Årets sidste finalebord var i en 2$ PLO8 bountytur med 162 deltagere.
Desværre slap heldet op, og jeg måtte nøjes med en 3. plads. Men jeg er tilfreds, da jeg kun lige var med, da vi nåede FT.
Årets først FT, og så glemmer jeg at tage et billede
The Split, en 7,50$ PLO8 tur med 50 deltagere. En 7. plads gav 18$.
The Split, en 7,50$ PLO8 tur med 50 deltagere. En 7. plads gav 18$.
Årets og dagens 2. FT er i en 3$ PLO8 bountyturnering med 369 deltagere.
Desværre var heldet ikke med mig til sidst, hvor jeg kom allin med 2 par vs villains straight draw, der desværre rammer.
The Split 7,50$ PLO8 tur med 55 deltagere.
Blev nr. 4 til 32$.
Blev nr. 4 til 32$.
Dette er ikke et rigtigt FT, men lidt alligevel.
Jeg startede med at spille en 0,55$ kval, hvor jeg vandt en 3,30$ ticket, som jeg lavede til en 16,50$ ticket.
Den billet kunne bruges til at vinde adgang til The Steel Wheel, en 125$ PLO8 bountytur.
Der var kun 2 tickets, men da der var så mange med, så blev der penge til 3. 110$ til nr. 3.
For en gang skyld var jeg tilfreds med en 3. plads
Selvom det alligevel irriteret mig lidt, at jeg ikke kommer til at spille Steel Wheelen
Jeg startede med at spille en 0,55$ kval, hvor jeg vandt en 3,30$ ticket, som jeg lavede til en 16,50$ ticket.
Den billet kunne bruges til at vinde adgang til The Steel Wheel, en 125$ PLO8 bountytur.
Der var kun 2 tickets, men da der var så mange med, så blev der penge til 3. 110$ til nr. 3.
For en gang skyld var jeg tilfreds med en 3. plads
Selvom det alligevel irriteret mig lidt, at jeg ikke kommer til at spille Steel Wheelen
3$ PLO8 Bountytur med 114 deltagere.
Årets første 1. plads
En god dag på kontoret.
Jeg har spillet satelitter til The Steel Wheel, og i dag lykkedes det
Jeg starter med en 0,55$ tur, hvor man vinder en 3,30$ ticket, hvor man vinder en 16,50$ ticket, som kan bruges til en satellit, hvor der er 2 109$ tickets.
Jeg har brugt 19,80$ på at vinde den, men har ud over billetten også fået en "trøstepræmie" på 110$.
Jeg har spillet satelitter til The Steel Wheel, og i dag lykkedes det
Jeg starter med en 0,55$ tur, hvor man vinder en 3,30$ ticket, hvor man vinder en 16,50$ ticket, som kan bruges til en satellit, hvor der er 2 109$ tickets.
Jeg har brugt 19,80$ på at vinde den, men har ud over billetten også fået en "trøstepræmie" på 110$.
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

- Geografisk sted: Skovlunde
Det er godt gået 

En lille 1$ hygge tur med 89 spillere. PLO8 bounty.
3$ PLO8 bounty tur. Nåede lige FT, og blev nr. 6 til 15$
Samme PLO8 bountytur som sidst, og igen nåede jeg lige FT og sluttede som nr. 6 til 12$.
Desværre ikke et FT, men meget tæt på
Jeg havde lavet 0,55cent om til en billet til Steel Wheelen, som er en 109$ PLO8 bounty tur.
Jeg røg som nr. 8 til 137$, men havde også taget godt 100$ i bounties. Jeg blev nok lidt for løs til sidst
Jeg havde lavet 0,55cent om til en billet til Steel Wheelen, som er en 109$ PLO8 bounty tur.
Jeg røg som nr. 8 til 137$, men havde også taget godt 100$ i bounties. Jeg blev nok lidt for løs til sidst
3$ PLO8 bounty tur.
Årets 2. sejr
3$ PLO8 bounty tur. Fik lige sneget mig med, men røg som den første :-(
Igen fik jeg lige sneget mig på FT i 3$ PLO8 bounty turen, og igen ude som den første.
Online DM 22$ PLO8 bounty tur.
Turen var sat forkert op, så FT var først ved 6 tilbage, og jeg røg som nr. 7.
Præmiestrukturen var også forkert. Den var sat som en normal turnering, og ikke en bounty tur.
Turen var sat forkert op, så FT var først ved 6 tilbage, og jeg røg som nr. 7.
Præmiestrukturen var også forkert. Den var sat som en normal turnering, og ikke en bounty tur.
1$ PLO8 bounty hygge tur.
Fik lige fedtet mig ind på finalebordet i en 3$ PLO8 bounty turnering.
Og så var der jo kun en vej, og det var frem
Da vi var headsup var jeg stadig langt bagud Men det fik jeg ændret på
Årets 3. vundne turnering.
Alle 3 er i øvrigt samme 3$ turnering.
Da vi var headsup var jeg stadig langt bagud Men det fik jeg ændret på
Alle 3 er i øvrigt samme 3$ turnering.
2 ture, 2 finaleborde
En 2$ og en 1$ PLO8 tur.
Det blev en 6. og en 2. plads til 6 og 14$
I den ene havde jeg 3BB da vi kom HU, og villain havde 80BB, men det lykkedes mig at komme foran, før jeg tabte
En 2$ og en 1$ PLO8 tur.
Det blev en 6. og en 2. plads til 6 og 14$
I den ene havde jeg 3BB da vi kom HU, og villain havde 80BB, men det lykkedes mig at komme foran, før jeg tabte
11$ PLO8 bountytur med 109 spillere.
Længe siden, der har været et finalebord.
3$ PLO8 bountytur med 106 spillere.
3$ PLO8 bountytur med 106 spillere.
22$ PLO8 bountytur med 39 deltagere.
Jeg fik desværre ingen bounties, men kom da i pengene.
Jeg fik desværre ingen bounties, men kom da i pengene.
2$ PLO8 bountytur.
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

Shark

2$ PLO8 bountytur
5$ PLO8 turnering (ikke bounty)
Fik lige sneget mig ind på FT med 1.7BB i UTG positionen
Men det lykkedes mig at hænge på til en 3. plads, som gav knap 62$
Fik lige sneget mig ind på FT med 1.7BB i UTG positionen
3$ PLO8 bountyturnering.
Bemærk også hvem der ligger nr. 1
Desværre kom vi ikke HU, da jeg tog hende ud som nr. 3
Bemærk også hvem der ligger nr. 1
Desværre kom vi ikke HU, da jeg tog hende ud som nr. 3
Endnu et FT i samme 3$ PLO8 bountytur, og igen med SmileyEyes
2$ PLO8 bountytur. Bedst ind, bedst ud
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

Den sædvanlige 3$ PLO8 bountytur. 109 spillere.
Lå nr. 3 med 5 spillere tilbage.
Kunne ikke folde på dette flop, da det ville give en bounty + sende mig op som nr., hvis jeg ramte. Men måtte nøjes med en 5 plads til 24$
Kunne ikke folde på dette flop, da det ville give en bounty + sende mig op som nr., hvis jeg ramte. Men måtte nøjes med en 5 plads til 24$
Den sædvanlige 3$ PLO8 bountytur. 116 spillere.
Blev nr 5 til 19$
Årets sidste finaleborde
Den sædvanlige 3$ PLO8 bountytur. 121 spillere. Jeg lavede 2 rebuys, og sluttede son nr. 4 til 23$.
Næste FT var i en 2$ PLO8 Hyper bountytur med 64 spillere.
Sluttede som nr. 3 til 17$.
Den sædvanlige 3$ PLO8 bountytur. 121 spillere. Jeg lavede 2 rebuys, og sluttede son nr. 4 til 23$.
Næste FT var i en 2$ PLO8 Hyper bountytur med 64 spillere.
Sluttede som nr. 3 til 17$.
Når ikke man kan vinde i PLO8, så må man jo spille en PLO, for at vinde det tabte tilbage
5$ PLO Bounty tur med 133 spillere.
Desværre var heldet ikke med mig tilsidst (eller jeg mistede tålmodigheden og ville gerne i seng)
Blev nr. 2 til 90$
5$ PLO Bounty tur med 133 spillere.
Desværre var heldet ikke med mig tilsidst (eller jeg mistede tålmodigheden og ville gerne i seng)
Blev nr. 2 til 90$
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

Tillykke
5$ PLO tur med 108 spillere.
Kom på FT som nr. 6 og røg også som nr. 6. Den gav 24$.
Kom på FT som nr. 6 og røg også som nr. 6. Den gav 24$.
Langt om længe lykkedes det mig at vinde en billet til The Steel Wheel, som er en 109$ PLO8 bounty turnering.
Jeg har brugt 57,75$ på at vinde biletten. For et par ugersiden var jeg også meget tæt på, men røg som nr.4, og der var biletter til 3 
I går skulle jeg så bruge biletten.
Det lykkedes mig først at få en halv bounty. Så var der da 15$ hjemme, og jeg havde indstillet mig på, at det nok ikke blev til mere, da min stak var svundet ind til næsten ingen ting.
Men da der så kom en til bordet, der havde endnu færre chips end mig, så måtte jeg jo kalde, da han skubbede. Det samme gjorde resten af bordet, men jeg var heldig og fik bountien + alle de andres chips, så jeg nu havde omkring start stak igen.
Jeg havde nu 40$ i bounty, og lidt senere fik jeg endnu en bounty, og var på 70$, men herefter gik jeg i stå, og nu var det vigtigere at nå i pengene. Vi var 14 tilbage, og der var penge til 7, ca. 125$.
Men pludselig havde jeg en god hånd, og der var 2 spillere all-in, og jeg havde begge dækket, og alle andre havde foldet, så den skulle kaldes.
Det resulterede i, at jeg havde 2BB tilbage og ikke fik nogen bounty
Derefter kom jeg i Big Blind med en dårlig hånd og måtte folde. Så med 14 spillere tilbage havde jeg 1 BB.
Men som man siger: A chip and a chair
Stille og roligt arbejdede jeg mig op (vandt de hænder jeg kom all-in med) og pludselig var vi på boblen.
Heldigvis var der nogle tosser, der ikke kunne lade være med at spille, så jeg kom på FT
Derefter gik det rimelig hurtigt, og tilsidst var vi 3 tilbage. En med ca. 150BB og os 2 andre med 10BB.
Det var easy game for Chip Leader, der åbnede hver hånd, så det gjaldt for os 2 andre bare om at holde sig i live. Der var et pengehop på 250$.
Desværre trak jeg det korteste strå, og røg som den første. Men jeg var alligevel godt tilfreds. 373$, så min saldo blev fordoblet
I går skulle jeg så bruge biletten.
Det lykkedes mig først at få en halv bounty. Så var der da 15$ hjemme, og jeg havde indstillet mig på, at det nok ikke blev til mere, da min stak var svundet ind til næsten ingen ting.
Men da der så kom en til bordet, der havde endnu færre chips end mig, så måtte jeg jo kalde, da han skubbede. Det samme gjorde resten af bordet, men jeg var heldig og fik bountien + alle de andres chips, så jeg nu havde omkring start stak igen.
Jeg havde nu 40$ i bounty, og lidt senere fik jeg endnu en bounty, og var på 70$, men herefter gik jeg i stå, og nu var det vigtigere at nå i pengene. Vi var 14 tilbage, og der var penge til 7, ca. 125$.
Men pludselig havde jeg en god hånd, og der var 2 spillere all-in, og jeg havde begge dækket, og alle andre havde foldet, så den skulle kaldes.
Det resulterede i, at jeg havde 2BB tilbage og ikke fik nogen bounty
Derefter kom jeg i Big Blind med en dårlig hånd og måtte folde. Så med 14 spillere tilbage havde jeg 1 BB.
Men som man siger: A chip and a chair
Stille og roligt arbejdede jeg mig op (vandt de hænder jeg kom all-in med) og pludselig var vi på boblen.
Heldigvis var der nogle tosser, der ikke kunne lade være med at spille, så jeg kom på FT
Det var easy game for Chip Leader, der åbnede hver hånd, så det gjaldt for os 2 andre bare om at holde sig i live. Der var et pengehop på 250$.
Desværre trak jeg det korteste strå, og røg som den første. Men jeg var alligevel godt tilfreds. 373$, så min saldo blev fordoblet
3$ PLO8 bountytur med ca 100 spillere.
I dag blev det til 2 finaleborde.
Første var i en 2$ PLO8 bountytur med 51 spillere.
Jeg tog ikke et skærmprint, men jeg blev nr. 2 til 16$.
Næste var en PLO Bountytur med 83 spillere.
Da vi kom på FT startede jeg med at tage 2 spillere ud, og så havde jeg 300 BB
Her efter var det easy game at hive de 45$ hjem
Første var i en 2$ PLO8 bountytur med 51 spillere.
Jeg tog ikke et skærmprint, men jeg blev nr. 2 til 16$.
Næste var en PLO Bountytur med 83 spillere.
Da vi kom på FT startede jeg med at tage 2 spillere ud, og så havde jeg 300 BB
Her efter var det easy game at hive de 45$ hjem
1§ PLO Bountytur med 97 spillere
I dag blev det til 2 finaleborde. Et i 2$ PLO8 og et i 3$ PLO8.
I 3$'eren var SmileyEyes også med, og hun endte med at vinde den
I 3$'eren var SmileyEyes også med, og hun endte med at vinde den
Jeg havde vundet en 11$ ticket til en PLO8 Bounty tur, og for en gang skyld kom jeg OK ind på FT. Ikke meget foran, men nok til at ligge nr. 1
Men mere vigtigt, så kom jeg også godt ud af FT
Da vi var headsup tilbød jeg ellers en deal, da vi havde lige mange chips og klokken var mange, men det afslog han heldigvis.
Da vi var headsup tilbød jeg ellers en deal, da vi havde lige mange chips og klokken var mange, men det afslog han heldigvis.
Jeg er kommet ud af træning med at tage billede af finaleborde, så derfor har jeg ikke noget fra denne 2$ PLO8 bountyturnering.
Men I får da lige slutstillingen
Men I får da lige slutstillingen
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

Jeg håber jeg har ramt en stime. Endnu et FT i en 3$ PLO8 bountytur.
Desværre havde jeg ikke heldet til sidst
Desværre havde jeg ikke heldet til sidst