Bitcoins

Spørgsmål eller aktietips
Besvar
Brugeravatar
DrunkSon
Site Admin
Site Admin
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Bitcoins

Indlæg af DrunkSon »

Det er jo meget oppe i tiden med Bitcoins, men er det noget I har?

Jeg ville ønske, at jeg havde gjort lidt mere ud af det, dengang for 12 år siden, da jeg første gang hørte om det.

Jeg ville ha' købt, men det var for besværligt. Havde jeg ofret lidt mere tid på det, så havde jeg været mangemillionær i dag :crazy:

Men nu er det jo blevet nemt, og man kan oprette en konto og handle i løbet at 10 minutter.

Jeg har i dag oprettet en konto hos Coinbase og købt for 200€, hvilket svarer til 0,0049 Bitcoin.

Skal du også prøve, så kan du oprette dig via dette link https://www.coinbase.com/join/olloz_9, hvor jeg selvfølgelig får procenter, hvis du køber for minumum 650kr :handgestures-thumbup:
Brugeravatar
DrunkSon
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Re: Bitcoins

Indlæg af DrunkSon »

Gennem de seneste 2 måneder har jeg købt lidt flere Bitcoins.

Det er en spændende investering, der svinger meget i værdi, og man skal nok ikke investere penge, man ikke har råd til at tabe :crazy:

På få dage tabte de 35% af deres værdi, men det har de heldigvis hentet igen.

Jeg oprettede jo en konto hos Coinbase, og det fungerer fint og nemt. Det hele klares via en app på mobilen.

Skal du også prøve, så kan du oprette dig via dette link https://www.coinbase.com/join/olloz_9, hvor jeg selvfølgelig får procenter, hvis du køber for minumum 650kr :handgestures-thumbup: Det samme kan du gøre, hvis du opretter en konto.

Du kan også optjene penge i forskellige kryptovalutaer, vis du svarer på nogle spørgsmål. Så får man for 10-50kr. for hvert spørgeskema, man svarer på.

Indtil videre har jeg investeret i "den originale" Bitcoin, Ethereum og Stellar Lumen. Det er især Ethereum, der har været god ved mig, da den er steget næsten 100%.

Samlet set har jeg et overskud på 25%.
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Indlæg af Hardtrance »

Det skal prøves, og jeg har kig på Dogecoin
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Brugeravatar
tigerfinn
Highly valuated user
Highly valuated user
DoN Champ
DoN Champ
Geografisk sted: Skovlunde

Indlæg af tigerfinn »

Hvordan er det gået med jeres Bitcoins?
Brugeravatar
DrunkSon
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af DrunkSon »

tigerfinn skrev: 08 jan 2022 12:22 Hvordan er det gået med jeres Bitcoins?
Det er gået op og ned :D

Jeg har købt for 6.000kr., og de har været oppe i 10.000kr., men er faldet igen, og nu er de nede i 5.900kr. De er faldet meget her i januar :x
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Indlæg af Hardtrance »

Jeg har overhovedet ikke købt noget.
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Besvar