DrunkSon's portfolio
Re: DrunkSon's portfolio
Novo købt til kurs 659DKK.
Microsoft købt til kurs 288,72UDS
Jeg har solgt lidt ud, da jeg i stedet vil investere nogle penge i en tur til Maldiverne.
FLSmidt, Danske Bank og Tryg er solgt.
FLSmidt, Danske Bank og Tryg er solgt.
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

- Geografisk sted: Skovlunde
Det lyder som en dejlig beslutning, er næsten ikke misundelig
Så røg Facebook aktierne pga. Stop Loss
Så røg DSV aktierne pga. Stop Loss.
De var ellers steget meget.
Nu har jeg kun Vanguard LifeStrategy 80% og Microsoft tilbage på min Nordnet konto, der har givet overskud.
Det jeg har tilbage, er alle langsigtede investeringer
Dog har jeg også Nordnets indexfonde, der indtilvidere er i plus.
De var ellers steget meget.
Nu har jeg kun Vanguard LifeStrategy 80% og Microsoft tilbage på min Nordnet konto, der har givet overskud.
Det jeg har tilbage, er alle langsigtede investeringer
Dog har jeg også Nordnets indexfonde, der indtilvidere er i plus.
Så fik jeg købt lidt flere aktier. Denne gang er det NetCompany, der røg ind i beholdningen til kurs 770,00DKK.
Samtidig købte jeg også Pandora til kurs 850,00DKK. Spændende at se, om jeg ramte dem på toppen
Vestas er nede med 18% i dag, så dem har jeg også købt (selvom nogen siger, at man ikke skal gribe en faldende kniv
)
De fleste aktier på min Nordnetkonto er stadig i (stort) minus, men Novo, Microsoft, Vanguard Lifestrategy og Genmap er alle grønne.
Samtidig købte jeg også Pandora til kurs 850,00DKK. Spændende at se, om jeg ramte dem på toppen
Vestas er nede med 18% i dag, så dem har jeg også købt (selvom nogen siger, at man ikke skal gribe en faldende kniv
De fleste aktier på min Nordnetkonto er stadig i (stort) minus, men Novo, Microsoft, Vanguard Lifestrategy og Genmap er alle grønne.
Genmab er røget pga. 10% stop loss reglen 
Så er der solgt ud på Saxo.
De sidste 2 aktier, Alibaba og Cola, er også sat til salg (og solgt nu).
I stedet åbner jeg en aktiesparrekonto hos Nordnet, så jeg får det hele samlet hos dem.
De sidste 2 aktier, Alibaba og Cola, er også sat til salg (og solgt nu).
I stedet åbner jeg en aktiesparrekonto hos Nordnet, så jeg får det hele samlet hos dem.
Pga. den seneste uro har jeg fået kolde fødder, og har solgt en del aktier med tab.
Vestas, Novo, Sparindex, Netcompany og Pandora er solgt.
Jeg beholder NordNet's indexfonde, da de ser ud til at klare sig meget godt. Det samme gælder Vanguard LifeStrategy.
Resten, mine langsigtede investeringer, beholder jeg. BioPorto, Kahoot, NIO, Microsoft, Valeur Holding og WindowsMaster.
NIO og Microsoft tror jeg stadig på, men de andre er vist lottokuponer
Vestas, Novo, Sparindex, Netcompany og Pandora er solgt.
Jeg beholder NordNet's indexfonde, da de ser ud til at klare sig meget godt. Det samme gælder Vanguard LifeStrategy.
Resten, mine langsigtede investeringer, beholder jeg. BioPorto, Kahoot, NIO, Microsoft, Valeur Holding og WindowsMaster.
NIO og Microsoft tror jeg stadig på, men de andre er vist lottokuponer
I dag er NetCompany faldet 17%, så jeg har lavet et sats, og købt lidt af dem til kurs 349,40DKK.
Jeg synes ikke mere, at det er sjovt, så jeg har valgt at sælge ud af min beholdning.
Det er gået ud over flg.:
iShares Core S&P 500 ETF (acc)
iShares Core MSCI Europe EFT (acc)
Microsoft
Nordnet Indexfond Global ESG
Nordnet Indexfond USA ESG
Lyxor ETF New Energy
iShares Global Clean Energy UCITS ETF USD (Dist)
Det er gået ud over flg.:
iShares Core S&P 500 ETF (acc)
iShares Core MSCI Europe EFT (acc)
Microsoft
Nordnet Indexfond Global ESG
Nordnet Indexfond USA ESG
Lyxor ETF New Energy
iShares Global Clean Energy UCITS ETF USD (Dist)